Helgen



Jag har väl inte gjort asmkt i helgen. Va dålig igår också, huvudvärk, yrsel, illamående och sånt skit. Följde med mamma upp på stan på lördagmorron men jag höll på spy i affären och svimma nästan, va tvungen att kuta ut, uscha. Blev inte att åka till M i valbo på kvällen heller, jag pallade inte. De får bli nån annan gång. Myste ist ner mig i soffan med godis och kikade på sex and the city som gick på tv´n. Den va bra :) Åt en pizza igår kväll också, de va sååå gott, de va alldeles för länge sen jag åt en pizza. Snart kommer jimmy hem med Big Mac & Co från donken, mums mums jag har tjatat i veckor efter det :P Jag lämnade ett litet medelande i snön på bilrutan för ett tag sen, Mmm Mcdonalds skrev jag, han fatta vinkeln för nyss ringde han och va på väg till donken ;)

Tvättar håller jag också på att göra, asmkt tvätt puhuu =/ Imorron är det skola 9:30 till typ 16, INTE OK!

.:Nypan:.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0