Järnbrist?



Jag mår sååå dåligt. Funderar om jag kanske har järnbrist? Läste om symptom på det och de va huvudvärk, irritation och trötthet. Precis som jag nu.. Jag har värsta huvudvärken, känns som ögonen ska ploppa ut ur skallen. Irriterad är jag, det märker jimmy haha.Och trött är jag, har typ sovit 12 timmar inatt men jag kan knappt hålla ögonen öppna endå =/ Gick ju in i vecka 19 idag, och det rekomenderas att man börjar äta järntabletter från och med vecka 20. Kanske dags för mig att börja? I don´t know..

Hoppas det har släppt tills imorron. Jag hade ju tänkt att åka till M i valbo på fest då. Det återstår att se hur jag mår.

.:Nypan:.



Kommentarer
Postat av: Jessica

jag hade en jävla huvudvärk förra graviditeten, men jag behövde aldrig äta en järntablett, hade toppenvärden. :/ hoppas det är järn du behöver, de är ju lätt ordnat!!!

2010-12-10 @ 22:14:24
URL: http://www.jessicab87.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0