Julafton



Hade en trevlig julafton. Gick först till farmor och farfar med familjen och umgicks med dom i några timmar. Åt lite skinkmackor och öppnade julklappar. Wilma fick sina 7 paket, she loved it ;) Jag fick röda handdukar som jag önskat mig, tusen tack :) Jimmy fick nya irish coffé-glas, dom andra han fick av mig förut har han ju diskat sönder, hah. Efter lite julmys där åkte vi till mina kusiner. Där blev det massa god julmat och utdelning av julklappar. Jag åt så jag höll på att dö, tur man hade graviditeten att skylla magen på för den va gigantisk i slutet av kvällen, haha. I julklapp fick jag bland annat en stor stekpanna med höga kanter och glaslock som även kan användas som gryta. Den är svindyr och svinbra och kommer användas flitigt :) Fick även tavelhyllor, små tomtar, eltandborte, pengar mm.. Tack så mkt allihopa :) Efter ett tag kom jimmy också dit, han hade också varit snäll iår och fick också paket ;P

Runt kl 22 begav jag och jimmy oss hemåt. Då fick jimmy sina två sista paket av mig. Whiskeyglas och små "stenar" man kan ha i frysen så det blir som isbitar utan att dom smälter och blir till vatten, eller kan man värma dom och stoppa i te x nån varm drink eller så. Han blev glad och tyckte om de han fick så det va ju bra. Vi hade lite julmys i soffan innan vi kröp ner i sängen, han skulle ju upp tidigt o jobba f.m idag stackarn :(

Det blev en hel del kort med mina nya fina kamera, den är sååå perfekt! Få se hur nästa jul kommer firas, lite annorlunda antar jag eftersom vi har en liten bebis då. Vi har pratat lite om att kanske åka till jimmys släkt i dalarna på morgonen, och sen åka till min släkt mot kvällen. Det blir ju lite knepigt när dom bor på olika ställen, men det ordnar sig antar jag. Det är ju ett helt år kvar så ingen panik än :P


.:Nypan:.


                                                             Hos farmor & farfar


Wilma med sin första julklapp, wiiii



Hej jag heter Wilma och försöker på alla sett synas under
bordet så jag också ska få smaka julskinka



Pappa och Wilma :)



Pappa och Wilma äter godis



Paket är det bääästa Wilma vet ;)



"Ååå önska det kunde va jul fler gånger om året"





Hos kusinerna



Kusinen J och hunden jackie



Julmat, mmmm :P



Det absolut bästa på julbordet är janssons frestelse tycker jag
MUMS!




Kusin M och sin kamera :P



Brorsan agerade tomte och delade ut paket



Bror



Smarrig efterätt







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0