Julgodis och julklappar



Igår hade jag verkligen fullt upp. Jag och jimmy va ute och handlade julklappar i sandviken och valbo. När vi kom hem gjorde jag ischoklad. Sen gick jag ner på stan och köpte två julklappar till till jimmy, köpte två stycken svindyra märkeskallingar, björn borg och salming. Han klagar jämt på sina kallingar att dom inte är nå skön och att dom rullar upp sig på låren. Nu jäklar har han två st snygga som han kan ha på sig och förhoppningsvis sitter dom som ett smäck, det borde dom iaf med den prislappen på, närmare 500kr för två st pungade jag ut.

Efter jag inhandlat dom igår så gick jag till farmor & farfar och hälsade på. Gav dom lite ischoklad också :) Wilma kände att jag hade haft hundgodis i väskan och börja riva i den. Du får tyvärr vänta tills imorron på julafton lilla sötnosen fick hon till svar. 7 st julklappar kommer hon få, gissa om hon kommer bli överlycklig ;) Efter jag hälsat på dom gick jag hem och bakade lussebullar. Jag och jimmy spelade bingolotto på kvällen, det va uppesittarkväll. Vi vann en ny lott till nästa vecka då det är miljonbingo. Hoppas man blir miljonär då :P Samtidigt som vi spelade bingo slog vi in julklappar, MASSOR av julklappar. Våra ryggar höll på att smälla av innan det va klart. Jag har fortfarande ont och svårt att gå =/

I förrgår gjorde jag knäck också, det är ju sååå gött! :D

.:Nypan:.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0