Julshopping i valbo



Idag efter jag kämpat klart med ugnen så hörde madde av sig och fråga om jag ville hänga med in till valbo. Jo visst, slängde mig i duschen och skyndade mig att göra mig klar. Vi åkte till biltema en sväng och lämnade tillbaka några grejjer åt jimmy. Efter det åkte vi till ove jansson´s och till sist in till köpis. Vi drog runt lite där i affärerna, jag handlade två julklappar till jimmy, och kikade på lite annat grejjs. Imorron ska jag in igen och köpa två andra grejjer jag spanade in idag. Plus ska jag köpa julklappar till wilma och vilda, men de får nog bli på torsdag för jag är paank! Nu har jag iaf alla julklappar handlade och/eller planerade, det är så skönt. Typiskt mig att vara ute i sista minuten, men de brukar alltid ordna sig endå :P

Vi stannade till på donken innan vi for hemåt. Jag tryckte en big mac & company med plusmeny och cheddardip. Behöver jag säga att det va MUMS? ;)

.:Nypan:.



Wilma älskar älskar ääälskar julen för då
får hon massa julklappar som hon sliter upp
i full fart för att komma åt det goda på insidan ;)





Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur mycket brukar du handla julklappar för?

2010-12-22 @ 00:38:15
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0