Julskinkan i ugnen



Har varit och inhandlat en julskinka nyss med jimmy. Nu är den i ugnen. Ååå jag har längtat efter hårdbröd med julskinka, senap och ett glas julmust i nån månad nu. Ikväll äntligen äntligen ska jag få käka det (om nu inte allt går åt helvete med skinkan, det är första gången jag gör en hehe).

Jimmy fick en julklapp från sandvik. Eller han fick ett helt papper med olika saker att välja på, tyvärr nästan bara skit. Vi valde iaf en sladdlös termometer med alarmfunktion på. Den skulle komma idag, men dök aldrig upp. När jag gett upp hoppet och va på väg till morsan för att låna hennes, då plinga det på dörren och paketet kom. Yeey.. Det är den som är i skinkan nu, få se om den ringer när den ska. 11.4 grader är den på nu, en liten bit kvar ;)

Ikväll ska jag och baby koka knäck också. Förra året när vi gjorde det råka jag bränna han, aj aj vi får vara försiktigare iår ;P Och vi ska åka till rolle en sväng också.. Hm vettefan om vi hinner med allt.. Få se helt enkelt.

.:Nypan:.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0