Klätt julgranen



Har precis blivit klar med julgranen, har klätt den och oj så fin den blev. Kanske lite tidigt men vafan julen är ju så kort. Ska man hålla på och böka med en gran så vill man ju att den ska stå längre än nån vecka så de fick bli såhär. Det är ju så myysigt :) Har köpt chokladtomtar och nå chokladklockor som jag hängt i granen som en suprise till gottegrisen jimmy, han kommer bli superglad. Det hänger även polkagrisstänger där. Orkar inte ta nån bild nu för det är så mörkt, den får komma nån annan dag. Dock vet jag inte om jag måste plocka bort glittret :( Det är såntdär "änglahår", små silverstrånkar som hänger i hela granen. Jag tänkte ju inte på att kanske vilda skulle tycka dom va skoj att äta. SUCK. Jag tror hon har käkat upp två stycken, en drog jag ut ur käften på henne. Blir så jävla less om hon inte kan ge fan i dom. Vill ju inte direkt att dom ska sätta sig i tarmen på henne och att man ska behöva operera henne. Suck suck suck snälla vilda ge fan i glittret, det är inte så smart att äta det vettu!


.:Nypan:.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0