Mellandagsrea



Igår va jag in till valbo med mamma och G. Vi va där heela eftermiddagen, jag va helt slut när jag kom hem och ryggen värkte som fan. Med mig hem fick jag två mammabyxor från H&M som mamma köpte åt mig, ett par jeans och ett par mysbyxer. "Du måste ju ha byxor som du kan ha och ett par riktiga jeans så du inte fryser" sa hon och köpte två åt mig, tack mami. Jeansen hade kostat 499kr och va nersatt till 150kr, mjukisbyxorna kostade 199kr. Jag köpte ett grå-svart-randigt linne på H&M för 50kr också. Lite jobbigt är det att vara uppe i dom stora storlekarna igen, men nu har jag ju en anledning att va tjock ;P När bebisen kommit har jag bestämt mig att röra på mig massor och gå ner i vikt, jag hade tänkt att bli riktigt slim och fit, en sexy mama är va jag ska bli ;) Längtar efter att träna faktiskt, känner mig mest tjock och oattraktiv nu. Magen e mysig men jag lägger ju på mig allt fett på låren och röva. Inte roligt!

Jaja tillbax till det jag hade tänkt skriva om. Med mig hem från valbo fick jag också massa snygga julkort som va nersatt från 10st för 59kr, till 1 kr styck. Jag fick 30 st för 30kr, det va ju kanon. Ett år kvar tills dom ska skickas, det gäller att va ute i tid haha. Jag köpte också två handdukar på hemtex, nu har jag en hel uppsättning därifrån. Ett fint julhjärta i porslin fick följa med mig hem, och en stoor ashäftig tomte ;P

Idag har jag varit till farmor & farfar. Jag hämtade Wilma och gick ner på stan med henne. Hälsade på morsan på hennes jobb, och hämtade två skolböcker på bibblan. Påväg hem stannade jag på konsum och köpte apelsiner, gaah jag har längtat efter apelsiner i fler dagar så ikväll ska jag frossa i det ;P

Nu ska ja laga mat, janssons frestelse, jag tröttnar aldrig ;)

.:Nypan:.








Tomten är så jävla häftig, haha. Den är riktigt stor också ;P
Det va 40% rabatt på den. Hade kostat 499kr, jag köpte den
för 299kr. Man kan vända på fötterna så blir det en näsa ist,
men jag tycker det är häftigare med fötterna framme så så
får det vara. I just love it! Synd att man bara kan ha den
framme på julen :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0