Nya handdukar



Ja vad har jag gjort idag då.. Åkte och handla med jimmy på förmiddagen. Vi va på ica och handla mat, och på ÖoB och handla kattsand, tvål och en jävla massa raketer. Jag tycker egentligen synd om djuren när det smäller raketer och smällare, men men nu blev det som de blev och jag passa på att köpa några billiga grejjer samtidigt som jimmy köpte på sig massor av raketer och smällare. På eftermiddagen gick jag och hämtade wilma hos farmor & farfar, gick genom stan ner till morsans jobb och sa hej. Låna hennes bil och åkte in till valbo för att hämta jimmys telefon som varit på lagning, wilma fick också följa med. Åkte och lämnade tillbaka bilen och gick sen hemåt med wilma. Satt nån timme hos farmor & farfar innan jag knata hemåt. Hemma ikväll har jag inte gjort mkt, skönt de å. Nu väntar jag på att jimmy ska sluta jobba.

.:Nypan:.






Satte upp handdukarna jag fick av farmor & farfar i julklapp.
Nu blev de lite mer färg i badrummet, de blev riktigt
nice faktiskt :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0