Pissdag



Idag har varit en riktig pissdag enda sen jag vaknade. Allt har gått fel och jag jag inte gjort annat än stressat. Började med att jimmy låg och snoozade i två timmar imorse och förstörde min morgonsömn, jag låg och irriterade mig på det dom timmarna. Sen hade min telefon dött så den väckte mig inte(jag va vaken och låg och väntade på telefon som skulle ringa, nått den aldri gjorde). Flög upp ur sängen, fanns inget att äta, hann inte duscha, lära skriva ut papper till skolan men hade inge färg i skrivaren och morsan va på jobbet. Åkte dit och hämtade pappren som hon skrivit ut. Gasade iväg till skolan. Sen hem fort efter de. Hem till morsan och skriva ut bilder. Springa till konsum och köpa julkort till farmor & farfar och postade det(17:59 la jag det på lådan, den tömdes 18:00). Sen skynda mig hem, göra mat och äta, sen iväg till mormor på kalas. Nu är jag äntligen hemma och jag är typ död.
Okej detdär blev nog lite konstigt skrivet, jaja skit samma.


Dock blev dagen lite ljusare när jag kom hem från skolan. Jimmy hade storstädat lägenheten och tänt ljus. Det är så fint här hemma nu, och skinande rent överallt. <3 <3 <3

Nej nu ska jag slappa framför tv´n. Ciaoo!

.:Nypan:.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0