Sugen



Så då va man hemma från wilma igen. Påväg dit tog jag med en hel påse bröd som jag tänkte mata änderna med. Vid kanalen brukar det alltid vara huuur många änder som helst. Och gissa hur många det va när jag kom dit nu? Jo EN! Jag kasta lite bröd till den, men den fatta ingenting, åt inte en endaste smula utan blev mer rädd när de hagla bröd. De va bara att bära med sig skiten vidare, går dit imorron igen, dom ska fan få detdär brödet har jag bestämt!

Just nu ligger jag i soffan, jag är sugen på precis ALLT! Ååå va va jobbigt det är :( Skulle kunna dö för en daimchokladkaka, eller en kladdkaka med grädde, lösgodis, chokladbollar, princesstårta.. Åå fan va drygt det är, jag tror jag dör. Ska bege mig till köket och se om jag hittar nå kul.

.:Nypan:.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0