Tired



Trött, trött.. Jag är så trött idag. Vi hade tid i tvättstugan kl 9 imorse, jimmy hoppade upp och fixade det, sååå skönt. Jag låg kvar i sängen och degade nån timme. Sen käkade vi frukost, vitlöksbaugetter i ugn med ost, skinka, gurka och tomat. Finns det nå godare? I don´t think so.

Jag har Madde att tacka för mkt för hon fick med mig till valbo igår, för idag har jag ingen ork alls att leta julklappar.. Ska försöka bege mig ut på jakt efter en julskinka om ett tag. Då ska jag även köpa en julklapp jag spanade in igår. Tänkte koka knäck ikväll också, och göra ischoklad. Hur ska jag hinna?


Puff puff. Det kommer små puffar i magen ibland. Så mysigt <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0