Ugnsrengöring



Idag gjorde jag rent ugnen! Jimmy tog hem gasmasker från jobbet så jag skulle kunna stå i ångerna av Mr Muscle´s ugnsrengöring. Sprutade in skiten, lät det verka ett tag. Sen drog jag på mig stora gummihandskar och gasmasken sen satte jag igång att gno! Jag måste sett riktigt snygg ut ;) Fyfan va skitig den va, helt sjukt. Bytte nog vatten 15 gånger, kolsvart vatten! Ska tillägga att förra hyresgästen inte hade rengjort ugnen när dom flyttade ut. Vi påpekade detta typ 5 gånger, men inget hände. (dom hade typ inte städat nånting nånstans, de fick vi göra!). Efter 5:e gången, gissa va vi fick som svar av sandvikenhus. "Vi kan ju inte veta att det inte är ni som har lortat ner den för nu har det gått så lång tid". Ja men det är väl för fan inte vårat fel att dom inte gör nått åt saken när man säger till tusen gånger. Vi sa till två gånger innan vi flyttade in! Vi fick även till svar att dom kunde köpa ugnsrengöring och spruta in, sen kunde vi torka ur skiten själv! Ja men tack, men NEJ TACK! Jävla cp´n. Iaf hände inget med ugnen från deras sida, men idag ett år senare tog jag tag i saken och gjorde den skinande. Fick inte bort all skit men den blev bra mkt snyggare iaf! När jag va klar med den va jag helt slut och svettig, huaa..

.:Nypan:.



Denna flaska samt svinto hjälpte mig idag




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0