Vaccination



Igår så åkte jag och jimmy till veterinären i sandviken för Vilda hade tid för sin 1års-vaccination. Hon va rätt rädd påväg dit i bilen och där, och väl på bordet när hon fick sprutan så stog hon alldeles blixt stilla och sa inte ett pip. Lillsnuttan då hon va så duktig. Dom tyckte att hon va jättefin och glansig i pälsen, och att hon va fin för hon är inte helt korthårig utan har lite längre hår. Vilda är ju världens snyggaste katt så det är klart dom tyckte hon va snygg ;)

.:Nypan:.


Jag jobbade ju själv som djursjukvårdare förut. Åå jag saknar
det jobbet. Min dröm är nog att jobba som det igen, synd
bara att det är så svårt att få jobb inom det :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0