Vält julgran



Vilda va ovanligt mysig imorse. Hon kom in flera gånger till mig när jag låg i sängen. Hon gosade och kurrade hur mycket som helst. Jag trodde hon hade slut på mat, för då brukar hon göra så. Men så va inte fallet. När jag kom upp så möttes jag utav en jobbig syn, hon hade vält hela granen! Hennes extrema myshumör imorse va alltså fjäsk, vilken jäkla skitunge hon är!

Så jag fick börja dagen med att storstäda lägenheten på glaskross, barr och glitter överallt. Sååå kul, not! Kämpade även med att försöka få granen att se normal ut igen, det gick nästan. Lära tyvärr ta bort "glittertrådarna" som hängde så fint i hela granen, för dom va helt ful och förstörd efter Vildas attentat.

Nu är det iaf fint här hemma. Ikväll ska jag och jimmy ha lite julmys med tända ljus, en film och massa onyttigheter som knäck, ischoklad och sånt ;)

.:Nypan:.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0