Ansiktsmask




Ligger i soffan o har en ansiktsmask på mig. Måste tvätta bort den snart. Den har torkat och är alldeles stel. De känns som jag har tre kilo botox insprutat i fejjan, jag kan typ inte öppna munnen ens, haha skum känsla.

Har legat och sms-bombats med baby, han är på jobbet. Han ska snart ringa <3 Längtar tills han kommer hem om typ 4 timmar. Imorse kom han instaplandes kl 6 och gorma heeej min solstråle, solstråålen vakna, solstråååålen. Hah han är allt för go :) 


Nej nu måste jag tvätta bort skiten i ansiktet, jag känner mig som en mumie.

.:Nyp:.




 

Kommentarer
Postat av: Jessica

haha, vi har samma duk på köksbordet ;) jag hade den i rött över jul, och så fick jag en svart att ha nu, haha ;)

2010-02-18 @ 09:15:42
URL: http://www.jessicab87.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0