Badat



Ikväll gick jag till farmor & farfar o hämtade wilma. Sen gick vi ut på en promenad i snöovädret. Gick förbi mamma & pappa så wilma fick hälsa på dom(och jag själv såklart). Bortskämda wilma sprang direkt till kylskåpet och satte sig där i väntan på nå gott(hon brukar jämt få nå smarrigt). Jag tänkte inte ge henne nått men hon vägrade röra sig ur fläcken, då kom pappa och gav henne en ostskiva. Då kunde hon nöjt gå därifrån. Hah söt hon e alltså. Mamma håller på o stickar en mössa åt mig, kan ju va bra och ha. Jag använder ALDRIG mössa men de kan ju faktiskt vara praktiskt, för ibland så behöver man faktiskt en.

Sen gick vi hem förbi jimmy. Följde med han till statoil o tankade bilen och köpte cigg. Sen åkte han o jobbade och jag gick o lämnade wilma.

Väl hemma tappade jag upp ett bubbelbad, tände lite ljus & satt på rockmusik. Plus kletade jag på mig en ansiktsmask (idag igen), rökte en cigg o slappnade av lite i badet. O nej vi röker inte inne, det är äckligt. Ibland tar vi en cigg i badet, precis som jag gjorde idag för jag tyckte jag va förtjänt av en ;)

Nu blir det slapptime i soffan för mig själv. Ha´re gött!

.:Nypan:.



<3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0