Done!




Jo jag är klar nu, nu har jag gjort allt som stog på listan! Skottade även av altanen och framsidan. Plus gjorde jag rent o lagade jimmys två ljuslyktor :) Jag känner mig så jäääkla duktig, hah. Credits, give me credits now! :) Nu har jag precis skrivit klart arbetet som ska va inne imorron. Nu får de bli som det blir, jag orkar inte hålla på nåmer. Jag har ju iaf gjort det, sen hur bra de blev är ju en annan fråga.

Nu ska jag ta mig en dusch. Sen tända ljus och göra mysigt. Maten står på spisen förberedd, behöver bara dra på plattorna sen en liten stund innan baby kommer hem.

Tjohej nu förtjänar jag lite slapptime! Men först ska jag göra 100 situps. Hare gött!

.:Nypan:.



Ett färdigskrivet arbete. Tummen upp för mig! ;P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0