Födelsdag & Alla <3 dag



Igår fyllde jag 23 år, shit gammal man börjar bli. Det va även alla hjärtans dag. Lite tråkigt tycker jag det är att fylla då, födelsedagen ska ju lixom vara min dag, men när det är alla hjärtans dag vill man ju vara gullig till den man älskar oxå :) Köpte en present till jimmy, en parfym som han gått o luktat på och velat ha. David Beckham, en lila flaska, kommer inte ihåg namnet. Han blev iaf jätteglad, o trodde inte att jag hade köpt nått. Jag fick blommor av sötnosen, plus fick jag en nalle med ett gulligt kort, ett fat som va ett glashjärta med torkade blad som luktade gott och två kärleksmuggar <3 :) 

Igår morse efter en natt utan sömn klev vi upp runt kl 11. Jimmy hade lovat att baka bullar till min födelsedag så det gjorde han, trots att han inte mådde så bra. Han skulle egentligen bakat tidigare i veckan, men sköt upp det tills igår, heh. Det ångrade han rätt mkt igår, men han gjorde det iaf och dom blev goda =) Jag städade, donade o stressade på som fan och vi blev precis klar med allt innan släkten kom kl 15.

Jag fick en micro, supersnygg va den =) Sen fick jag pengar, lotter, blommor och en cool tavla. Ska visa en bild på tavlan sen, heh. Vi va väl ungefär 14 pers här, tur man har stor soffa :) När dom hade åkt så myste jag o älskling ner i soffan och tillbringande kvällen där tillsammans. Vi kollade på filmen "snabba cash", den va helt okej men jag hade förväntat mig den lite bättre faktiskt. Jag o jimmy har lyssnat på den i ljudbok, eller jag hörde bara början o lite här och där för jag somnade hela tiden, hah. Efter filmen va vi dödstrött så vi trippade in till sängen och myste ner där.

Hade en jättebra födelsedag, och alla <3 dag. Är glad att jag har jimmy och fick tillbringa den med honom, han gjorde den till en underbar :) Och tack alla för gratulationerna :)


.:Nypan:.







Kommentarer
Postat av: Malin

va söta presenter du fick av Jimmy:)Kan du inte lägga upp bilder på dom?

haha jasså va gjorde ni hela natten då?

Skönt att du fick en micro då så slipper du köpa en sj:)Ha de bra idag!

2010-02-15 @ 13:19:39
URL: http://malinodessi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0