Handlat



Då va man hemma från stan, blev där ett tag :P Köpte en grå stickad kofta för 200kr(hade kostat 700kr), sen en t-shirt för 50 kr(hade kostat 129kr), en t-shirt till jimmy, ett par fräna strumpbyxor och ett nytt piercingsmycke till läppen. Plus handlade jag 6 små "tallrikar", och två vaser. Sen sprang jag in på bibblan o hämtade en bok som jag måste ha i skolan(anatomisk atlas). Få se om jag orkar lägga upp nån bild sen på det inköpta.

Nu väntar jag på att jimmy ska komma hem :) Hoppas han blir glad för t-shirten ja köpte till han som en liten suprise. Få se om vi får upp hyllan ovanför sängen i sovrummet idag. Vi (eller de va mamma) har målat den i samma färg som den lila tapeten i sovrummet. Sen ska vi köpa spotlights och sätta på undersidan, jag tror de kommer bli rätt schysst :)

.:Nypan:.





Kommentarer
Postat av: Malin

Hur gick det med piercingsmycket då?fick du loss det?

2010-02-27 @ 08:40:51
URL: http://malinodessi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0