Måndag




Yes idag är de måndag. I helgen har jag o jimmy röjt upp i skrubben/garderoben(där jag har alla mina kläder) , man kunde knappt gå innanför dörren för de va proppat me massa skit där. Nu är allt de bortröjt, slängt och nerburet i förrådet i källaren, såå skönt. Shit va stor plats de blev där inne :P Sen har vi flyttat alla kartonger från mitt rum hos morsan, typ alla ställde vi i förrådet, två st fick ta plats här uppe i lägenheten. Nu är de typ bara en hylla kvar där. Tv´n och stereon ska vi köra på skroten.

Jimmy jobbar förmiddag denhär veckan. Ska göra mat nu tills han kommer hem kl 2. Köpte nån pastasås, ska skära kyckligfilé och steka den och blanda i såsen hade jag tänkt, sen pasta till det. Få se hur de blir, om de blir ätbart eller inte ;P



.:Nypan:.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0