Mot gävleee




Blev inget valbo idag, vi vaknade kl 16 så de har inte blivit mkt gjort idag, haha. Nu har ja precis fixat mig, madde kommer snart så ska vi åka till gävle. Hoppas ni har och får en bra kväll.

.:Nypan:.



Nu blir dom flesta som känner mig chockad va, jag i uppsatt hår! Hehe, jag
har faktiskt börja lärt mig trivas i det ;) Plus måste jag skona mitt hår lite från
plattången o volymtången, i uppsatt hår kör jag utan volymtång, bara lite
tupering, och inte alls lika mkt plattång ;P Plus finns de mkt söta diadem att ha. Just
nu har jag ett rosaglittrigt, supercute! ;)



Rosa & glitter, me like!






Kommentarer
Postat av: Malin

shit va sent ni vaknade!Vilken tid gick ni och la er då?

Va ska ni gö i Gävle?

aa, klart man blir förvånad av att se dig i uppsatt hår:)Det är nog första gången hehe. Men du passar ju i uppsatt, tycker de e bra att du börjar ha de nu ibland:)

Kan ju va skönt de oxå.

2010-02-20 @ 15:31:03
URL: http://malinodessi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0