Personal Hairdresser



Madde va nyss här, hon behövde hjälp med styling av håret o självklart ställde jag upp. Volymade, plattade o tuperade, hon blev så fin så och riktigt nöjd blev hon med. Hon frågade om jag ville bli hennes personliga hårstylist sen när hon blir miljonär, hah. Ofcourse sa jag, bara jag får bra betalt. Jo 5000 per gång sa hon, hah självklart i take it! :)

Inatt ska jag hämta henne i gävle, hoppas vädret håller sig så jag inte kör åt helvete med polon :P

Ikväll ska jag göra en tacopaj, har aldri gjort en så få se om jag lyckas :P

.:Nypan:.



Denhär ska jag o baby mumsa på,
hoppas den blir lika god som den ser ut
& att den blir som på bilden :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0