Sexy Bitch




Tjoho. Känner mig konstigt nog rätt uppåt ikväll, strange strange. Va som sagt in till valbo, va på elgiganten en sväng, sen h&m. Hittade en kopiator/skrivare/scanner som jag kanske ska köpa, trådlös och med usbport, perfekt! På h&m skulle jag bara köpa ett par mysbyxor, men kom ut med bh, trosor och tre diadem. Provade inte nått av klädesplaggen, och det fick jag ångra, hah.

Har redan ett par likadana mysbyxor som jag köpte idag i storlek small fast dom är ljusgråa. Men dom har gett ut sig rätt mkt så dom är stora nu, därför köpte jag xs idag i färgen lila. Trodde dom skulle sitta bra men shit va kort dom va i benen =/ Går inte att ha dom, jag hatar korta byxor! Så det blir väl att åka o byta dom till en small sen nån dag. Bh´n o trosorna har jag inte heller provat, pallade inte i affären. Jag har aldri köpt en bh utan att prova för jag har så svårt att hitta nån som sitter bra, men den jag köpte idag va såå nice så jag struntar i om jag kan ha den eller inte. Passar den inte kan jag använda den nån gång endå när man ska va extra hot :P


Sen har jag raderat en massa skit som jag skrev igår kväll i all hast här, det är jag glad över. Sånt ska man inte lägga ut på sin blogg, thats wroong! Så ni som hann titta får vara glad över det, er andra: ni lär kika in här oftare kanske? :P

Nu har vi äntligen tv igen, en låne-tv. Så skönt, det är fan konstigt hur depp man blir utan tv. Det är socialt på nå sätt, som ett sällskap i ensamheten.

Nog för mig. Over and out!
.:Nyp:.




Lite mörk bild, snyggare i verkligenheten.
Qute, right? :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0