Skolarbete



Kom precis hem från bibblan. Träffade L där och gjorde klart arbetet. Nu är det inskickat, gah tänk om vi gjort helt fel, hah äh de visar sig.

Nu är jag aphungrig, har inte ätit nått än idag. Igår åt jag inte mkt heller, runt 23 på kvällen åt jag lite sallad, två bullar & tre kakor (nyttigt nyttigt jo ja vet). Kanske ska göra lite mat, fiskpinnar & potatis kanske, de va längesen.

Sen ska vi nog åka in till valbo o fixa lite grejjs. Jag måste kolla om ja hittar nån billig skrivare/kopiator, har massa grejjer från skolan som måste skrivas ut, de underlättar ju att ha en egen skrivare. Sen ska jag in på h&m och bokia hade jag tänkt.

.:Nypan:.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0