Sommar



Usch nu är jag trött på vintern & kylan, vill ha sommar, sol och värme! Jag älskar sommaren, ge miiiig.

Slänger upp några bilder från i somras så kanske ni blir lika sugen på sommar och sol som jag :) Sen säger jag god natt för mig. Ska ta mina tråkiga böcker, lägga mig i sängen och försöka börja läsa lite, men jag vill inte vill inte vill iiiiinte, dom är så tråkig :( Kommer bli ensamt inatt, vet inte ens när jag sov själv sist. Det va typ ett halvår sen =/ NattiNatti

.:Nypan:.


















Kommentarer
Postat av: Anonym

vart var han då ?

2010-02-02 @ 16:14:40
Postat av: Nypan

Bortrest i några dagar, behöver inte gå in på vart ;P

2010-02-02 @ 17:42:42
Postat av: eva

Tack:)Ja jag har gett mig den på att klara det och nu e de värsta över och man känner sig mycket frächare:)

Nu längtar man till sommaren och ni ser ut att ha de så himla mysigt i Våmhus och rask e me som han altid var.

kramiz

2010-02-09 @ 20:48:24
URL: http://keltisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0