Storstäda



Idag ska jag storstäda, det känns ju inte så jättekul. Min tumme/handled har inte blivi bättre heller. Hade ont som satan när jag vaknade idag, kunde inte röra handen. Kunde inte ens ta telefon, de gjorde så satans ont :(

Idag ska jag:
-Plocka ner & vika tvätt
-Dammtorka överallt i alla rum
-Dammsuga
-Torka golv
-Diska
-Göra nån mat åt älskling om han är hungrig när han kommer hem från jobbet.
-Göra klart skolarbetet, det ska vara inlämnat imorron bitti.


Det är typ huuur mkt som helst jag ska hinna med =/ Sen när baby kommer hem ska vi mysa i soffan till en film, jag har laddat ner ett gäng. Tänkte tända ljus o göra mysigt tills han kommer hem, då blir han nog glad :)

Nej nu ska jag sätta på musiken o börja här så jag blir klar nån gång, suck.

.:Nypan:.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0