Suprise



Älskling ringde imorse kl halv 7 o frågade vad jag gjorde. Öö sover såklart. Kan du komma o öppna altandörren? Wihoo han va hemma. Han lurade mig o kom hem en dag tidigare, fan va glad ja blev =)

Idag har jag mest pluggat, eller försökt iaf. Gah så tråkig denhär kursen är, helt sjukt. Imorron ska jag träffa gruppen på bibblan kl 9, känns som jag inte har så mkt att tillföra =/

Har precis käkat donkenmat. Big mac & company med plusmeny, två cheddardip och en cheeseburgare. Soo good! Egentligen skulle jag behöva läsa lite till nu men jag pallar inte =/ Ingenting fastnar ju endå. Jag längtar till nästa kurs som börjar om några veckor, jag måste stå ut o göra klart denhär tills dess fast det är kämpigt =/

.:Nyp:.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0