Tvättat




Ikväll har jag tvättat 19-23. Usch va tråkigt de va, sen nojade jag upp mig att de skulle komma en mördare oxå, as usual. Men de kom ingen, bra de iaf. De finns bara ett pyttelitet torkskåp i tvättstugan, typ inget hann bli torrt så nu hänger det kläder o grejjer överallt här hemma =/

Har även lyckats läst ett kapitel i tröökboken. Vet inte hur många sidor de va, 40-50 kanske? Måste erkänna att jag inte kommer ihåg många % av det jag läst. Men jag orkar inte bry mig, tror inte de va nått direkt viktigt som jag måste kunna. Har två kapitel kvar som jag måste läsa tills på fredag då jag ska träffa lotta & bojan på bibblan för att göra två uppgifter till skolan.

Rökte en cigg nyss. Det va inte gott, blev illamående, bläh. Man kanske ska sluta med skiten? Men ibland är de ju frukansvärt gott, konstigt dedär. Pengar har jag inga heller, typ 50 spänn eller så. Vet inte när jag får pengar nästa gång, förhoppningsvis får jag pengar från csn nästa vecka, håller tummarna iaf.

Värst va jag va optimist idag känner jag, hah. Näe idag känns allt hopplöst, tråkigt o allmänt tröök... Om två dagar kommer älskling, fyfan va jag längtar, helt sjukt. Han skrev ett långt gulligt brev som låg på köksbordet i måndags när han hade åkt, läser det då och då o känner värme <3 Fick ett supergulligt sms idag av han, sötnosen då, gör ju bara att jag saknar han mer. Stog bland annat att dom flesta tycker det är skönt att komma bort från varann ett tag men så kände inte han för han mår inge bra utan mig, att de gör ont o att han aldri känt så nån gång o en massa mer gulligt :)

Snart ska jag lägga mig i en tom säng, så ensamt att inte ligga i hans famn :( Men snart så! Helgen får nog bli en riktigt myshelg, de skulle sitta fint :)

Hah slutpladdrat för mig nu, men jag har ju så tråkigt att jag inte vet va jag ska göra. En sak vet jag säkert, aldri mer ett distansförhållande för mig iaf, jag skulle aldri palla det. Eftersom jag har skola i tre år framåt så blir jag kvar här, o därför måste jimmy stanna oxå för han släpper jag inte iväg igen :P

Aja nog för mig! ~Ciao~

.:Nypan:.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0