Upp 04:30



Imorse gick jag upp med baby kl 04:30. Gjorde han sällskap med en kopp kaffe & en cigg innan han åkte till jobbet, snällt va? :) Nu har han åkt och jag håller på att mata fiskarna inne på facebook/happy akvarium. Funderar om jag ska lägga mig i sängen igen o kanske somna om? Ska upp kl 9 igen, för kl 10 ska jag iväg me farfar o wilma till stenshyttan, wilma ska nämligen bli friserad idag :P Jag måste följa med o passa alla hundar där medans wilma är inne i lillstugan o får pälsen ryckt.

Frågan är om jag ska lägga mig igen eller inte? Det är ju bara två-tre timmar innan jag ska upp. Jag kommer garanterat att va skittrött om jag somnar om, gah svårt dilemma.

.:Nypan:.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0