Wilma



Ikväll drog jag ut med wilma som jag skrev att jag skulle göra, gick runt stan sen svängde jag förbi hemma hos morsan o farsan, pappa ville träffa wilma o ge henne en puss sa han :P Käkade en panpizza & en pirog där oxå. Va superhungrig trots att jag käkade två korv med bröd tidigare. Sen gick jag o lämnade wilma, då ringde Sandra så då va det bara att knata hemåt på en gång igen. Mötte upp henne på parkeringen sen gick vi hem till mig(o jimmy). Satt o snacka lite om allt möjligt, skoj att träffa henne igen, va ett tag sen.

Nu gör jag inte mkt, skulle verkligen behöva plugga men gah jag vill inte. Ska ta en cigg tror jag sen måste jag börja läsa lite iaf, suck.

.:Nypan:.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0