Wilma


Fan va drygt, skrev klart ett helt inlägg sen lyckades jag radera det, SUCK. Jaja jag får skriva om skiten då.

Ska snart gå iväg o hämta Wilma, tänkte gå en sväng runt stan, de tar typ en timme. Har haft så mkt att göra på sistonde så jag har inte gått med henne på en hel vecka typ =/ Sandra skrev o frågade om jag ville hänga med på badhuset o simma & basta, men som vanligt är jag helt pank så jag kunde inte hänga på :( Ist kommer hon hit runt kl 21 o hälsar på en sväng.

Kommer inte ihåg va jag skrev mer, pallar inte att skriva nåmer. Nu ska jag fortsätta lyssna på spotify och sjunga med i musiken lite innan jag drar, passar på när jimmy inte är hemma :P Kommer att kunna träna sångrösten en hel del denhär veckan för jimmy är bortrest o kommer inte hem förrän på torsdag =´( Fyfan va tomt det är utan han, jag kommer nog dö. Kommer va ap-mörkrädd på kvällarna o nätterna, hoppas jag kan somna =/

.:Nypan:.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0