.....



Det är bättre nu, vi har löst dethär. Trodde ett tag att det skulle gå rakt åt helvete. Pappa kom hit o
satt och snackade ett tag nu ikväll, jag tror det va nyttigt, väldigt nyttigt. Innan han kom va jag rädd över va han skulle säga, jag trodde han skulle va arg eller förbjuda mig att va tsm med jimmy eller nått. Pappa o mamma kom ju över inatt när det spårade ut här hemma, polisen kom oxå. Men pappa va helt lugn och pratade bara bra om allt, att vi skulle lösa dethär och så. Jag blev nästan förvånad, jag har aldrig hört han så klok tror jag, hah.

Iaf, pappa ska betala gymkort till både mig och jimmy sen ska vi träna varje morgon kl 8, gah! Jag tränar dom dagar jag inte går i skolan. Vi måste göra nånting, och jimmy måste få ut sin överskottsenergi på nått och vi vet ju att han mår bra av att träna, det säger han själv oxå.

Aja nu har vi iaf löst allt, känns så jävla skönt. Få se hur det blir med lägenheten nu då eftersom polisen kom inatt, vi har ju redan haft två möten med chefen på sandvikenhus, suck. Vi få la se hur de går, inge mer festade ska de blir iaf, det funkar inte!

.:Nypan:.




Kommentarer
Postat av: Wtf

Du verkar vara en redig människa med mycket förnuft. Skärp dig ff

2010-01-31 @ 11:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0