Gott Nytt År



Igår spenderade jag o älskling kvällen och natten i skutskär med hans moster, mats, vicky, emma och ingemar. Åt god mat, oxfilé med potatisgratäng, mums. Även en god förrätt som jag inte vet vad de var för nått. Efterätten åt vi aldrig, va så mätt sen glömdes de bort ;P Jimmy sköt raketer, fint va de :D

Innan vi åkte till skutskär tog vi en runda förbi ockelbo och sa hej hemma hos jekkan o jimmy, sen svängde jag förbi madde & johan o sa hej, där fanns även rutan o helena. Skoj att se dom igen, blir ju inte allt för ofta nu för tiden. Sen åkte vi till gävle sjukhus och lämnade av terbe och richard hos adde som fortfarande ligger där stackarn. Seeen drog vi till skutskär och festade loss. Hade en trevlig kväll. Hittade även en ny vän. Sabinas ena råtta satt jag o myste med nån timme på natten, såå go :)

Bilder kommer sen, de pallar jag inte med nu. Imorron ska jag till lägenheten med lite grejjer, måste även gå igenom massa kartonger med gammalt skit =/

Hoppas ni hade en hade ett bra nyår och att ni får ett riktigt bra 2010!

.:Nyp:.





Kommentarer
Postat av: jag igen

helst ska man ju komma över exet innan man inleder något nytt..

2010-01-02 @ 22:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0