Högskola



Jag kommer inte ihåg om jag berättat att jag kom in på högskolan i gävle. Fick besked i början på december och jag kom in, men det va jag redan typ helt säker på eftersom mina betyg är en bit högre än dom flesta tror, hah! Så jäkla kul när man brukar berätta va man har för poäng. Haha jag kommer ihåg johans min en gång när vi festade och börja snacka betyg och jag berättade va jag hade. Han trodde inte på mig förräns jag fick back up av mina gamla klasskamrater. Han berättade att han verkligen inte trodde det, du som är blond, blåögd och super för jämnan fick man som svar, jag trodde du va blåst typ. Han är inte den enda som säger så, lika kul varje gång :) Aja nog med skrytet nu (har inte världens bästa betyg men dom e bra iaf) ;P Jag ska iaf plugga i tre år till sjuksköterska, distans blev det eftersom de bara fanns det som val om man söker in på våren =/ Jag är rätt skoltrött så jag hoppas verkligen jag orkar mig igenom dethär. Jimmy får piska upp mig på morron så jag vaknar nån gång, sen har jag ju våran sköna soffa att plugga i :D Plus kanske vi är hundägare då så då måste jag endå upp och ut med hunden :) Vi kanske ska bli ägare till en rottweilerpojke som är 10 månader. Sen får alla klaga hur mkt ni vill på att vi tänker ta hand om honom, men det är avlivning eller oss som gäller och så tycker jag o jimmy att det är självklart att vi ska prova ha honom och få fason på han innan han får somna in. Han är hur go som helst, en riktig mys mys och de passar ju mig o jimmy :D






Kommentarer
Postat av: Madeilene

åh vad kul att du kom in :) då kankse vi kommer ses en del i vår hehe.. är din första innevecka också 4?

2010-01-10 @ 15:11:11
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0