Kvällens mat



Fick en stor kasslerbit av mamma igår. Fundera vad jag skulle göra med den sen kom jag på nått som verka gott. Så jag skar den i skivor och stekte den med peppar o lite annan krydda. Sen stekte jag färska champinjoner och lök för sig. Sen gjorde jag champinjonsås(på påse). Så la jag kasslern, champinjonerna och löken i en ugnsform, hällde såsen över det, sen riven ost längst upp. Sen in i ugnen en stund. Åt potatis till det, de blev gott gott :)

Har även tränat på orbitrek 30 min + 100 situps idag. (Ska även tillägga att jimmy har tränat tre dagar irad på träningsmaskinen, 30 minuter åt gången, duktig du) :) Tog nyss en dusch, nu blir de film o mys med älskling.

.:Nyp:.






idag har varit en såndär underbar dag man bara njuter av, har känt min lycklig som tusan. fler sånna dagar åt folket!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0