Mallan på besök




Mallan är på besök, hon kom igår och åker imorron, trevligt trevligt. Ikväll kommer madde hit, john kommer oxå. Vi tänkte dricka lite bira och ha trevligt :) Kanske går ut på åttan sen, de va ju eeevigheter sen sist.

Idag va jag i skolan. Hade seminarium, de gick finfint det. Sen hade jag kurs i blackboard, de gick oxå finfint. Käkade lunch i skolan med lotta, Andreas & Bojan. Åt laxraggmunk eller va det hette, de va faktiskt gott ;P  Nu har jag klarat av en vecka i skolan, de känns underart. Första uppgiften är avklarad och jag har tagit hela 1.5 högskolepoäng denhär veckan! Wihooo. Nu är det bara 178.5 hp kvar skojade vi om idag, hahah shit drygt.

Nu blir de en cigg sen ska jag knäppa mig en jävel ;) Skål gott folk.

.:Nypan:.




Jag ser ut som en jätte framför malin för jag sitter närmast camen, hahah ;P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0