Mera möbler inhandlat & ihopbyggt



Både igår och idag har vi varit till ikea, sen hem och skruvat ihop möblerna. Igår köpte vi sängram, sängbord till sovrummet och två byråer till hallen. Idag köpte vi ett "skåp" med spegel som ska stå i hallen, en lampa, sex kuddar och lite annat grejjs :) Klämde tre fingrar gjorde jag igår oxå. Jag o jimmy skulle hjälpas åt att sätta ihop sängramen. Jimmy höll i en två meter lång tjock träbalk och jag letade hål längst ner där dom skulle sättas ihop. Sen prickade jag hålen då åkte hela skiten rätt ner på mina fingrar. Gjorde ont som satan, de blev inte så farligt, blödde lite grann så då plåstrade jimmy om mig, hehe.

Nu är allt inhandlat, bara en spegel och nån hylla att ha på väggen som fattas. Sen nån tavla oxå, men de får köpas sen när pengarna trillar in igen för nu är dom sluuut =/ 

Lägger upp lite bilder på vad vi köpt och byggt ihop under dom senaste dagarna.  

.:Nyp:.














Kommentarer
Postat av: Madeilene

snygga saker :)



sv: ja innevecka är när man är i skolan när man har distans hehe.. jag ska också dit den 25:e och det är v 4. ska du vara där hela veckan då? :) ja vi måste ses och fråga mig, jag hittar rätt bra haha

2010-01-10 @ 20:22:44
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: Madeilene

sv: aha okej :) kan hända att ni är där mindre dagar i veckan men fler veckor /månad istället. vi är bara där 5 dagar i månaden ungefär. en vecka i sträck.. fast ibland är det 3 veckor mellan och ibland är det 7 hehe så olika men ungefär en vecka i månaden :)



hehe ja, jag kan inte allt men det går fort att lära sig ändå :) bara man lär sig systemet när det exempelvis står att ni ska vara i rum 99:123



då är det hus 99, våning 1 (alltså källarn) och rum 23 :)

2010-01-10 @ 21:28:27
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0