Missfall




Som endel redan vet fick jag missfall för ca två månader sen. Och det är stor chans att det är ungdomsmottagningens fel! Gick dit för kanske 4 månader sen för ett problem (ingen könssjukdom!). Dom nonchalerade mig och kärringen skratta typ och sa att de inte va nån fara bla bla bla. Nänä får väl gå hem då och se om de går över fast jag hade en aning om vad de kunde vara för fel. Det försvann inte men jag höll ut endå. Sen blev jag gravid, va jätteglad men fick jag missfall :( När jag pratade med MVC trodde dom att jag kanske fått fel behandling av um. Jaja iallafall gick jag tillbaka till um i förrgår, då tog dom mig mer på allvar och mycket riktigt va det som jag "vetat" hela tiden. Så då fick jag antibiotika, 4 tabletter i onsdags och har precis tryckt i mig 4 till. Det är redan mkt bättre så jag antar att jag inte behöver ha mer (kuren va bara tvådagarskur).

Gick även in på nätet och läste om "dehär" & mycket riktigt, det är mkt större risk att få missfall. Hade dom tagit mig seriöst, sett dethär o gett mig medicin när jag va in för några månader sen kanske våran bebis fortfarande skulle leva i magen nu =´( Men men nu är det som det är tråkigt nog. Jag kommer alltid undra om dehär hade samband men det är mycket troligt iaf, fan jävla samhälle som aldri tar en seriöst, blir så ledsen. Och nu tänker nog alla att jag hade nån könssjukdom men icke icke så va det inte!



.:Nypan:.







Kommentarer
Postat av: Jessica

vidrigt beteende!! Skulle du kunna srkiva till mej vad de var du hade som var fel?? bara så jag vet, om jag skulle få samma sak eller nåt så jag vet att de är värt att riva i åt dom över..... [email protected]



de är ingen idé att fundera över det, men jag förstår att du gör de ändå.

2010-01-23 @ 01:19:21
URL: http://www.jessicab87.blogspot.com
Postat av: Madeilene

ja förstår att det är jobbigt :( Speciellt när du verkligen ville att de skulle kolla noggrannare och det. Jag tror dock att du blir gravid snart igen om det är de ni vill :) tänker på dig <3

2010-01-23 @ 13:19:53
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: GELICA <3

jobbigt med missfall , måste va tråkigt när man ställer in hela hjärnkontoret på annat, men bra att du kan skriva av dig om det, d finns nog många som skulle behlöva någons syn på samma problem dom har .. <3

2010-01-26 @ 16:52:08
URL: http://angelicakjellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0