Mysmys





Idag har de inte hänt så mkt. Låg o drog mig bra länge i sängen med älskling. Sen tog vi ett mysigt bubbelbad. Efter de åkte jimmy till john, han är fortfarande borta. Dom kommer väl snart, vi tänkte dricka nån irish coffé & nån öl. Medans han har vari borta har jag fixat iordning mig, diskat, gått till morsan o hämtat ett paket värmeljus, mitt paket är slut. Har bränt 100 värmeljus på mindre än en vecka, bra gjort det, hah. Har några ljusstakar uppe i lägenheten som har tänts typ varje kväll, mer exakt 22 st som står o brinner för jämnan. Det är ju så fint o mysigt tycker jag. Ljus & ljusstakar är nog de bästa jag vet, o de vet ju ni som känner mig ;)

Igår kom farmor, farfar, wilma, morsan, farsan och gunilla hit på fika. Jag o älskling bakade bullar och kladdkaka, gott gott va det :) Dom tyckte vi bodde fint. Haha när john kom hit häromdagen sa han att de såg ut som tvprgrammet cribs(du vet kändisars hem) på tv, de va lite skoj ;P Och moa(hans lillesyrra) va oxå här då, hon sa att de va fint här, då sa jag att de mest va mina saker här för jimmy har inte packat upp sitt än. Då sa hon att hon tyckte inte jimmy skulle packa upp sina saker för det är så fint redan och då kanske han skulle första det, haha.

Nu sitter jag o poppar musik i min ensamhet, fan snart får dom komma. Hungrig är jag oxå, vi har typ ingen mat. Har inga pengar heller, 42 spänn på kontor, får pengar den 25:e tror jag. För en liten stund sen hällde jag havregryn och vatten i ett glas och hällde i mig. Äckligt va det, fick till och med kvälvningar, uäk! Kan ju hoppas man blir smal iaf, hah ;P

Hoppas ni får en trevlig helg.
.:Nyp:.





Sånhär frukost på sängen fick jimmy när han fyllde år den 2 september :)
Annat än havregryn & vatten det ;)






Kommentarer
Postat av: Jessica

haha, du tänkte inte tanken på att hälla de i en talllrik och ställa i micron? havregrynsgröt? aningen godare iaf. eller äta med mjölk i djuptallrik. De går hyfsat bra i, typ som flingor å mjölk. ;)

2010-01-16 @ 23:31:37
URL: http://www.jessicab87.blogspot.com
Postat av: sara

vad mumsigt det såg ut!

2010-01-18 @ 11:04:07
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0