Seeegt



Tjohoo. Igår va jag o älskling till terbe o rickard en sväng, sen åkte vi till jysk o handla lite. Efter de åkte vi till lägenheten, brorsan va där o målade lite =) Sen ringde madde så jag gick ut o gick med henne och hundarna runt stan, tog väl en timme typ. Idag har jag o sötnos inte gjort nånting, bara legat i sängen heeela dagen o myst, me like! Madde skulle ringa senare, vi kanske tar en prommis idag igen. -16 grader ute, jag vill ha sommar nuuu! Ja just ja, brorsan ringde golvfirman igen o frågade när dom lägger in vårat nya golv, dom la våran lapp längst upp i högen och skrev brådskande, så slutet på den här veckan eller början på nästa kommer dom, ÄNTLIGEN!

Mer bilder till folket skriks det, ja ja jag ska bättra mig med bilder. Kommer bättra mig när vi flyttat, allt är så rörigt just nu.

.:Nyp:.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0