Skola idag igen & Shopping



Imorse åkte jag in till gävle och träffade min grupp i skolan (vi är 12 pers i min grupp, och den är superbra. Bara supertrevliga o lätta människor så det är skönt). Vi gick igenom arbetet som vi ska ha seminarium på på fredag, imorron alltså. De gick bra och jag fattade lite mer idag, och det va inte bara jag som va fundersam vad man skulle göra & skriva. Allihopa hade varit osäker, you see inte bara jag som va puckad ;) Känner att det kommer gå bra imorron, skönt!

Efter det åkte jag till morsans jobb och hjälpte hennes arbetskamrat Helena med happy akvarium på facebook, haha. Sen gick vi över till dollar och köpte lite grejjs. Salt & pepparskålar, svarta panelgardiner, "grässtrån" till en slags vas här hemma och lite annat skoj. Sen kom baby (jimmy) och hämtade mig. Vi åkte till jysk och köpte en såndär grej man händer panelgardinerna på. Sen åkte jag o baby till intersport och team sportia och letade efter en keps. Han lyckades supa bort den han hade på rockkryssningen vi va på, och jag tycker han är sjukt het i en sån keps så nu ska han införskaffa sig en ny ;P Men dom hade ingen, de kommer väl in sen närmare sommaren.

Nåväl nu sitter jag o väntar på baby, han är i valbo med adde. Sen ska vi åka o handla lite, sen dyker malin upp runt kl 18. Hon blir kvar här tills på lördag, nice nice :)

Nu ska jag ta mig en cigg på altanen och njuta av livet. Ja, idag känns faktiskt livet underbart <3

.:Nypan:.



Okej måste bättra mig med bilder så jag ansträngde mig lite och tog
denhär nyss. En bild på "vasen" med "grässtråna" i som jag
köpte på dollar idag. Vasen har morsan gjort på sitt
jobb, utsidan är samma tapet som fondväggen i sovrummet.
Syns inte så bra på bilderna, det ser snyggare i verkligheten! :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0