Två dagar i skolan



Då har man gått två dagar i skolan, började i måndags. Pallar inte att skriva nå mkt, mer än att det känns bra. Lite förvirrande och jag undrar om jag kommer palla, men det är bara att försöka o se hur e går. Har en uppgift jag måste göra denhär veckan, har precis läst materialet och jag ska skriva ner anteckningar, en från varje styrdokument(sammanlagt 6 st) och jag hittar fan ingenting att ta upp. Gah så jävla jobbigt, jag har verkligen ingen aning. Vet inte ens va dom menar att man ska reflektera över. Okej nu fattar nog inte så många men jag är så snurrig, stressad och förvirrad själv. Ska träffa gruppen min på torsdag och gå igenom lite, hoppas alla är lika puckad som mig och inte har fattat nått.

Klassen har iaf 90 pers, men många av dom ska plugga i hudik & bollnäs så dom får man inte se så ofta. Idag va jag ut på söder i gävle o käka lunch med en tjej från klassen, hon va riktigt trevlig och känner negerstefan och sandra som jag lärde känna i ljusdal. Med dom har man spenderat ett x antal festtimmar ;P Va lite kul att hon oxå kände dom så vi pratade lite om det ;P

Nä nu pallar jag inte mer. Nu ska jag lägga mig och gruva mig en stund över studieuppgiften som jag har ångest över, bra start nypan, bra!


.:Nypan:.







ge mig hellre en smäll på käften än
misshandla mig verbalt. det sistnämnda gör
fan så mkt ondare!










Kommentarer
Postat av: Malin

vi hörs imöra:)hehe

2010-01-27 @ 08:37:01
Postat av: Madeilene

det känns förvirrande ibörjan haha men jag lovar, det blir bättre :D

2010-01-27 @ 14:07:27
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0