Uppe med tuppen




Uppe med tuppen, eller kanske inte med tuppen, men tidigt iaf ;P Hade kl på 07:44 (jag kan inte ställa den på jämt tal, fucked up i know) men vaknade före klockan, kollade på den och den va 07:43. Stack iväg till Miroi till kl 09.00. Självklart va kärringen sjuk men jag snacka med nån annan så han skrev på mitt papper så nu är jag klar där. Miroi är typ som arbetsförmedlingen fast mkt bättre. Tog vägen genom stadsparken hem för jag trodde jag skulle stöta på farfar & wilma men icke. Gick hem till sötnos som gick upp samma tid som mig, han hade diskat o gjort fint <3

Snart ska vi hämta wilma, gå upp på stan en sväng och ta en prommis, det är ju så skönt. Jag måste lämna ett papper på försäkringskassan. Fick en lampa av farmor o farfar igår som vi ska ta med oss därifrån idag. Precis en sån som jag vill ha som kommer bli awesome här, perfekt i hönet bredvid soffan :) Sen ska jag träna på orbitrek, duscha, handla mat och sen kommer två kompisar från mora till jimmy som blir här hela helgen.

.:Nypan:.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0