Workout




Sitter utslagen i soffan, har precis kört 30 minuter på den ap-trista orbitreken + 100 situps. Nu står jimmy o trampar på orbitrek, han ska oxå köra 30 min. Fattar inte hur jag pallade köra var och varannan dag på den månad efter månad förut, gah. Min kusin maria köpte oxå en sån förut, hon stog oxå på den jämt, 15kg gick hon ner, men nu hatar hon den lika mkt som jag gör, hah :P  Jag kan inte säga hur mkt jag gick ner med bara orbitreken eftersom jag tränade på den, simmade på badhuset, gick med wilma och tänkte mkt på maten när jag gick ner över 22kg! ;P Nu känns det ju superskönt att ha rört lite på sig, men innan man kommer upp på fanskapet, de tar emot om man säger så :)

Idag har de inte hänt mkt alls. Jag o älskling somnade på soffan inatt, vaknade kl 7 imorse och knatade in till sovrummet. Somnade om och sov ända till 14:30!! Snacka om panik när man vaknade, det är inte kul att sova så länge. Sen satt vi o soffan o degade. Sen nu ikväll gjorde jag mat, köttfärssås & makaroner idag igen, hah. Det är de enda som finns hemma, och det är ju supergott so why not? Sen har vi varit ut i tvättstugan o skrivit upp tvätt-tid imorron kväll, plus hämtade vi orbitreken hemma hos morsan. Snart blir de en dusch & sen fortsätta slappa i soffan :)

Igår va jag till mina kusiner och grattade maria o anders, dom har fyllt år, de va nice nice att träffa släkten. Käkade massa kaker & tårta, gott gott! Nu får de va slut med det, måste tänka på figuren, jag tror jag börjar lägga på mig igen, gah inte bra!

.:Nyp:.



Boring boring men superbra träning!




Kommentarer
Postat av: ELLEN - eecederholm.se

jättefin blogg!

ha en bra kväll :)

2010-01-18 @ 21:35:10
URL: http://eecederholm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0