Case 39



Tänkte bara tipsa om en film som jag och baby kollade på igår. Den heter Case 39 och jag tycker den va superbra, och så jävla läskig. Satt på helspänn hela filmen och mådde asdåligt för jag va så rädd. Egentligen borde man väl inte bli rädd för den filmen när jag tänker efter men den va så spännande hela tiden så jag höll på o dö.. Jimmy skrämde mig ibland så jag tror hjärtat stanna, men han fick en bra utskällning av mig sista gången också, mowaha..  Aja ladda ner den tycker jag! Har hittat en ny sida att ladda ner ifrån som är skitbra, www.tankaner.com

Ja justja, ska även tillägga att jimmy drömde mardröm inatt också, men han säger att det inte berodde på filmen vi såg. Jag tvivlar, hah.

Enjoy ;)

.:Nypan:.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0