En ny dator



Idag har jag varit en ängel igen, hah. Igår bestämde jag mig för att överaska jimmy, alltså att jag skulle fixa en överaskning idag. Så imorse gick jag upp kl halv 10, hämtade L, åkte iväg och köpte en dator till honom. Han har ju haft några st som har gått sönder, och sist tyckte jag så synd om han för han hade suttit i flera dagar och försökt få sin dator att fundera, och tillslut gick det sen, aaa, den blev trasig igen. Så idag kom jag hem med en ny dator till han och överaskade han rejält, fatta glad han blev :) Och i söndags fick han en telefon, nu är han lycklig lillpöjken min.

Sen följde jag med han på stan till ett ställe, och efter det åkte jag och jobbade. Alla varor jag beställde i måndags kom idag, så jag har packat upp allt och satt priser på allt. Det är så skoj att ha ansvaret och kunna göra preciiiis som man vill ;) Nu finns det MASSA gott godis i kiosken, kom och handla av mig! :D Det värsta är att det är massa gott smågodis och det är inte det lättaste att hålla fingrarna i styr när burkarna står mitt framför näsan på en. Men jag håller mig rätt bra, har inte ätit mycket alls idag, thank god.

Imorron är det jobb igen som gäller, 10:30 - 15:30.

.:Nypan:.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0