Familjesemester och Ny bil



Shit stressigt det har varit idag. Jag o jimmy har varit i valbo och köpt en ny bil :) En rödmetallic mazda halvkombi årsmodell -99 som bara har gått 15000 mil. Efter det åkte vi till ikea och handlade lite, vi åt där också. Efter det åkte vi till ica och handlade mat & till systemet och köpte öl & cider. Jag tog ledigt från jobbet imorron så vi åker till leksand redan ikväll. Vi ska ta en sväng förbi mora ikväll också för att hämta lite grejjer i saaben som står där. I stugan finns varken vatten, toa, telefonmottagning eller el, hur fan ska jag klara av att inte platta håret eller nått på en hel vecka? Mowaha jag kommer va sååå snygg. På torsdag kommer jimmys moster med familj och eventuellt nån till, de ska bli skoj. På söndag åker vi hem, eller på lördag, för jag ska jobba på söndag :(

Vilda ska också följa med, så de blir en liten familjesemester, hah :P

Aja nu har jag inte tid längre, ska packa lite till sen ska jag åka o jobba.
Ciaooo

.:Nypan:.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0