Jobbat


Idag har jag som sagt jobbat, började kl 13 och slutade 19. När jag kom dit och skulle lösa av E funkade inte kassaapparaten, typiskt. Men hon ringde lite och grejjade så tillslut fungerade den. Då skulle vi byta kvittorulle, då börja den tjuta o hängde sig igen. Efter många om och med slutade den tjuta och börja fungera igen, då kom det ingen text på kvittot och dagsavslutet, GAH. Men så fick det vara.. Den förra där kassaapparaten krånglade inte en enda gång under alla år, och den nya har krånglat båda dagarna i sommar som jag har jobbat, helt sjukt. Nya grejjer är fan kass, gammalt skit håller & fungerar bäst!

Började tidigare idag för jag skulle beställa hem varor. Jag beställde huur mkt som helst, haha, få se om jag får skäll av chefen när hon kommer tillbax sen ;) Närå de tror jag inte, jag brukar få bra med beröm när jag har jobbat där och fixat och donat på mitt sätt.

Imorron är det jobb igen, 10:30-15:30. Hare bra, nu ska jag slappa!

.:Nypan:.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0