Jobbbbbb



Det är bara jobb, jobb och jobb. Började mitt trööökschema i måndags, jag ska jobba hela denhär veckan enda tills torsdag nästa vecka, sen har jag jobbat klart för i sommar. Va blir det, 11 dagar i sträck, suck.

I tisdags åkte vi till jimmys moster med familj i skutskär, vi festade loss och hade skoj. Jag borde ha lyssnat på jimmy när han sa åt mig att sluta dricka typ kl tolv på natten, men icke sa nicke vi festade hela natten och la oss inte förrän 8-9 på morron. Sen vaknade vi kl 11 och då mådde man ju inte asbra! Då va det bara att knagla sig till bilen och köra hem för jag skulle jobba eftermiddag. Tack och lov blev jag inte stannad, då hade nog mitt körkort rykt. Jag ville hänga mig här i kiosken när jag jobbade, synden straffar sig själv ;P Men men jag lever och nu sitter jag här igen. Det är dåligt väder så det är inte så mkt folk :(


.:Nypan:.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0